Toimitus- ja verkkokaupan ehdot
Voimassa 1.9.2019 alkaen
1. Yrityksen tiedot
Hyggelig Oy,
Y-tunnus 2991566-9,
Ristiniementie 28 C 11
02320
puh. 0408254638
info@hyggelig.fi
Myymme verkkokaupan kautta tuotteita täysi-ikäisille Suomeen. Suurin osa tuotteistamme kuuluu marginaaliveron piiriin (ALV 0%), ja osa tuotteistamme sisältää arvonlisäveron (ALV 25,5 %).
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Huomioithan että, myymme pääsääntöisesti käytettyjä tuotteita. Pyrimme ilmoittamaan tuotteen kunnon mahdollisimman tarkasti jokaisen tuotteen kohdalla kuvissa sekä tuotekuvauksessa.
2. Toimitus- ja peruutusehdot
2.1 Toimitusalueet ja -tavat
Toimitamme suurimman osan tuotteistamme koko Suomeen. Jos tuote on kokonsa vuoksi tilattavissa vain pk-seudulle tai Uudellemaalle, on se mainittu tuotteen kuvauksessa.
Näet tilauksellesi saatavissa olevat toimitustavat hintoineen Ostoskori -sivulla. Toimitustapavaihtoehdot vaihtelevat tuotteen koon ja painon mukaan.
Suurin osa tuotteista toimitetaan valmiiksi koottuina, jotkin tuotteet kuljetetaan purettuina ja kasaaminen jää asiakkaan vastuulle.
Toimitustapavaihtoehdot ovat:
- HYGGE -kotiinkuljetus Pääkaupunkiseudun ja Uudenmaan sisällä
Haluatko päästä helpolla ja keskittyä hyggeilemään uusien huonekalujesi kanssa?
Pääkaupunkiseudulle voit tilata huolettoman Hygge -kuljetuksen. Kun valitset tämän toimitustavan, olemme sinuun tilauksen jälkeen yhteydessä sopiaksemme tarkemman toimitusajan - Toimitus Matkahuollon toimipisteeseen
- Toimitus Postin toimipisteeseen
- Postin kotiinkuljetus
- Nouto Showroomiltamme Espoon Tapiolasta, huom. uusi osoite Hakakuja 1, 02120 Espoo. Kun valitset toimitustavaksi noudon, olemme sinuun yhteydessä seuraavana arkipäivänä noutoajankohdasta. Huomioithan, että ehdottamamme noutoajat ovat pääsääntöisesti vain toimistoaikoja (ma-pe klo 8-16).
Kaikista suurimmat tuotteet (senkit yms.) ovat tilattavissa suoraan verkkokaupasta vain Uudellemaalle (jos kyseessä on tällainen tuote, löytyy siitä aina maininta tuotteen kuvauksessa).
Erikseen sovittaessa voimme toimittaa myös näitä suurimpia tuotteita Turku-Tampere-Kotka -akselin sisällä. Voit myös aina kysyä meiltä mahdollisuutta toimitukseen/rahtiin mihin tahansa paikkaan Suomessa. Lähetäthän tiedustelut osoitteeseen info@hyggelig.fi.
Kaikista suurimpien tuotteiden (senkit ja liinavaatekaapit) kohdalla voit valita tilausvahvistuksessa joko Hygge -kotiinkuljetuksen alaovelle (25euroa pk-seutu/50euroa Uusimaa) tai Hygge -kotiinkuljetuksen sisäänkannolla (50 euroa pk-seutu/70euroa Uusimaa). Jos valitset kuljetuksen vain alaovelle asti, varauduthan hankkimaan itsellesi kantoapua.
2.2 Toimitusaika
Normaalitilanteessa toimitusaikamme Suomeen on 1 – 5 arkipäivää. Ilmoitamme mahdollisista poikkeavista toimitusajoista verkkosivuillamme. Emme kuitenkaan vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä.
Huom.! Jos valitsit tilauksellesi toimitustavaksi Hygge -kotiinkuljetuksen, otamme sinuun yhteyttä sähköpostilla toimitusajasta viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä.
Peruutus ennen tuotteen lähtöä kuljetukseen
Sinulla on oikeus perua tekemäsi tilaus ennen kuin tuote on siirtynyt meiltä eteenpäin kuljetettavaksi. Peruutus tehdään sähköpostitse osoitteeseen info@hyggelig.fi tai soittamalla numeroon +358 40 825 4638.
Peruutuksen yhteydessä sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, sekä perustelu miksi haluat palauttaa tuotteen.
2.3 Toimitetun tuotteen palautus
Sinulla on oikeus palauttaa meiltä ostamasi tuote 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla asianmukaisesti pakattu ja samassa kunnossa, kuin se on sinulle toimitettu. Huomioithan, että palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla.
Jos haluat palauttaa tuotteen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@hyggelig.fi ja kerro lyhyesti, minkä tuotteen haluat palauttaa. Voit joko tuoda tuotteen liiketilallemme tai pakata sen huolellisesti ja postittaa tuotteen postin tai matkahuollon kautta.
Mikäli tuote palautetaan huonommassa kunnossa kuin toimitettaessa, pidätämme oikeuden alentaa palautushintaa. Tarkistettuamme palautetun tuotteen kunnon, palautamme tuotteesta maksamasi hinnan tilillesi.
Tuotteilla ei ole palautusoikeutta 14 päivän tarkastusajan jälkeen.
Palautusosoite postitse:
Hyggelig Oy
Ristiniementie 28 C 11
02320 Espoo
Palautus liiketilallemme itse paikan päälle tuomalla:
Hakakuja 1
02120 Espoo
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme meille aiheutuvat kustannukset.
3. Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
4. Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Payments Oy, joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Payments Oy. Visma Payments välittää maksut yrityksellemme. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen, jolloin kukaan ulkopuolinen taho ei näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla.
Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Alisa Lasku.
MobilePay Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/
Visma Payments Oy asiakaspalvelu:
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.