Toimitus- ja verkkokaupan ehdot

Voimassa 1.9.2019 alkaen

1. Yrityksen tiedot

Hyggelig Oy,
Y-tunnus 2991566-9,
Ristiniementie 28 C 11
02320 
puh. 0408254638
info@hyggelig.fi

Myymme verkkokaupan kautta tuotteita täysi-ikäisille Suomeen. Suurin osa tuotteistamme kuuluu marginaaliveron piiriin (ALV 0%), ja osa tuotteistamme sisältää arvonlisäveron (ALV 24%).

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Huomioithan että, myymme pääsääntöisesti käytettyjä tuotteita. Pyrimme ilmoittamaan tuotteen kunnon mahdollisimman tarkasti jokaisen tuotteen kohdalla kuvissa sekä tuotekuvauksessa.  

2. Toimitus- ja peruutusehdot

2.1 Toimitusalueet ja -tavat

Toimitamme suurimman osan tuotteistamme koko Suomeen. Jos tuote on kokonsa vuoksi tilattavissa vain pk-seudulle tai Uudellemaalle, on se mainittu tuotteen kuvauksessa.

Näet tilauksellesi saatavissa olevat toimitustavat ja eri toimitusvaihtoehtojen kulut Ostoskori -sivulla. Toimitustapavaihtoehdot vaihtelevat tuotteen koon ja painon mukaan. 

Suurin osa tuotteista toimitetaan valmiiksi koottuina, jotkin tuotteet kuljetetaan purettuina ja kasaaminen jää asiakkaan vastuulle.

Toimitustapavaihtoehdot ovat

  • HYGGE -kotiinkuljetus Pääkaupunkiseudulle
    Haluatko päästä helpolla ja keskittyä hyggeilemään uusien huonekalujesi kanssa?
    Pääkaupunkiseudulle voit tilata huolettoman Hygge -kuljetuksen. Kun valitsette tämän toimitustavan, olemme teihin tilauksen jälkeen yhteydessä sopiaksemme tarkemman toimitusajan.
  • HYGGE -kotiinkuljetus Uudellemaalle
    Haluatko päästä helpolla ja keskittyä hyggeilemään uusien huonekalujesi kanssa?
    Uudellemaalle voit tilata huolettoman Hygge -kuljetuksen. Kun valitsette tämän toimitustavan, olemme teihin tilauksen jälkeen yhteydessä sopiaksemme tarkemman toimitusajan.
  • Toimitus Matkahuollon toimipisteeseen
  • Toimitus Postin toimipisteeseen
  • Postin kotiinkuljetus
  • UUTTA! Nouto Showroomiltamme Espoosta osoitteesta Aallonkohina 6, 02320. Kun valitset toimitustavaksi noudon, olemme sinuun yhteydessä seuraavana arkipäivänä noutoajankohdasta. Huomioithan, että emme ole showroomilla paikalla päivittäin, joten noutoaika sovitaan aina erikseen kummallekin osapuolelle sopivaksi ajankohdaksi. 

Kaikista suurimmat tuotteet (senkit yms.) ovat tilattavissa suoraan verkkokaupasta vain Uudellemaalle (jos kyseessä on tällainen tuote, löytyy siitä aina maininta tuotteen kuvauksessa).

Erikseen sovittaessa voimme toimittaa myös näitä suurimpia tuotteita Turku-Tampere-Kotka -akselin sisällä. Voit myös aina kysyä meiltä mahdollisuutta toimitukseen/rahtiin mihin tahansa paikkaan Suomessa. Lähetäthän tiedustelut osoitteeseen info@hyggelig.fi. 

Kaikista suurimpien tuotteiden (senkit ja liinavaatekaapit) kohdalla voit valita tilausvahvistuksessa joko Hygge -kotiinkuljetuksen alaovelle (20euroa pk-seutu/50euroa Uusimaa) tai Hygge -kotiinkuljetuksen sisäänkannolla (50 euroa pk-seutu/70euroa Uusimaa). Jos valitset kuljetuksen vain alaovelle asti, varauduthan hankkimaan itsellesi kantoapua. 

2.2 Toimitusaika

Normaalitilanteessa toimitusaikamme Suomeen on 1 – 5 arkipäivää. Ilmoitamme mahdollisista poikkeavista toimitusajoista verkkosivuillamme. Emme kuitenkaan vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä. 

Huom.! Jos valitsit tilauksellesi toimitustavaksi Hygge -kotiinkuljetuksen, otamme sinuun yhteyttä sähköpostilla toimitusajasta viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. 

Peruutus ennen tuotteen lähtöä kuljetukseen

Sinulla on oikeus perua tekemäsi tilaus ennen kuin tuote on siirtynyt meiltä eteenpäin kuljetettavaksi. Peruutus tehdään sähköpostitse osoitteeseen info@hyggelig.fi tai soittamalla numeroon +358 40 825 4638.

Peruutuksen yhteydessä sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, sekä perustelu miksi haluat palauttaa tuotteen.

2.3 Toimitetun tuotteen palautus

Sinulla on oikeus palauttaa toimitettu tuote 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla asianmukaisesti pakattu ja samassa kunnossa, kuin se on sinulle toimitettu. Huomioithan, että palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuote palautetaan huonommassa kunnossa kuin toimitettaessa, pidätämme oikeuden alentaa palautushintaa. Tarkistettuamme palautetun tuotteen kunnon, palautamme tuotteesta maksamasi hinnan tilillesi. 

Tuotteilla ei ole palautusoikeutta 14 päivän tarkastusajan jälkeen.

Palautusosoite:

Hyggelig Oy
Ristiniementie 28 C 11
02320 Espoo

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme meille aiheutuvat kustannukset.

3. Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

4. Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen, jolloin kukaan ulkopuolinen taho ei näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla.

Käytettävissäsi ovat seuraavat maksutavat:

Verkkopankit: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken

-Kortit: Masterpass-, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit  

-Jousto: voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi, mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: payform@bambora.com

Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Hyggelig Instagramissa

Please enter your access token.

Tervetuloa mukaan hyggeilemään Instagramissa tai Facessa

Liity hyggeilijöiden joukkoon ja saa 10 % alennusta

Tilaamalla uutiskirjeemme kuulet ensimmäisenä uusista tuotteistamme sekä kestävän sisustamisen ilmiöistä. 

10 % alennusta

Tilaamalla uutiskirjeemme